EN
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان

دو نکته مهم در مورد تمرینات هوازی

دو نکته مهم در مورد تمرینات هوازی
  • انجام تمرینات هوازی به صورت محدود

انجام ۴۵ دقیقه تمرینات هوازی روی دستگاه پله نوردی به صورت روزانه میتواند چربی‌‌های شما را با سرعت بیشتری بسوزاند.

  1. زمان بیشتر از این مقدار میتواند منجر به تجزیه بافت‌های ماهیچه ای‌ شما شود.
  2. مدت زمان و نحوه انجام تمرینات هوازی یک مساله شخصی‌ می‌باشد اما سعی‌ کنید که جلسات هوازی شما بیشتر از ۱ ساعت به طول نینجامد چون تمرین بیشتر از این مقدار میتواند باعث افزایش وزن، آسیب دیدگی و تمرین زدگی در شما شود
  3. اگر که می‌خواهید فشار بیشتری ایجاد کنید میتوانید یک جلسه صبح و یک جلسه بعدظهر تمرین کنید.

 

  • ورزش هوازی ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید

اگر از تمرینات هوازی متنفر هستید از آن فرار نکنید.

  1. راز پایبند بودن به تمرینات هوازی در این است که شما ورزشی را انتخاب کنید که واقعا به انجام آن علاقه داشته باشید.
  2. برای مثال اگر شما به شنا علاقه دارید پس میتوانید در طول هفته چند مرتبه این ورزش را با شدت بالا انجام دهید تا از فواید هوازی آن بهره‌ مند شوید.